Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, z późn. zm. ) zwołuję XII sesję Rady Gminy Rudnik, proponując następujący porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
5. Pisemne interpelacje i zapytania radnych.
6. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał:
a) w sprawie zmiany uchwały o wieloletniej prognozie finansowej
b) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2025 rok.
c) w sprawie wyrażenia zgody na rozwiązanie porozumienia międzygminnego zawartego pomiędzy Gminą Rudnik i Gminą Turobin z dnia 24 czerwca 2021 r. w sprawie powierzenia zadań przez Gminę Turobin w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę mieszkańców miejscowości Zabłocie
d) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
7. Przedstawienie oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2024.
8. Sprawy różne oraz wolne wnioski.
9. Zakończenie sesji.
Sesja odbędzie się w dniu 7 maja 2025 roku w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Rudniku. Początek sesji godz. 9.00
Przewodniczący Rady Gminy Rudnik
/-/Marek Kiełbus