Konsultacje społeczne dotyczące określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji
OBWIESZCZENIE
Wójt Gminy Rudnik, powiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały Rady Gminy Rudnik w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji
Na podstawie art. 6 oraz 7 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2021 r. poz. 485, z 2023 r poz. 28, 1688), Wójt Gminy Rudnik ogłasza konsultacje społeczne, których przedmiotem będzie projekt uchwały Rady Gminy Rudnik w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Konsultacje społeczne mają na celu zebranie uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały.
Termin konsultacji: od 07.11.2023 r. do 11.12.2023 r.
Konsultacje będą prowadzone w następujących formach:
- formularz uwag w postaci papierowej lub elektronicznej:
Uwagi i opinie można składać:
a) drogą elektroniczną na adres: urzad@rudnik.gmina.pl
b) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Gminy w Rudniku, Rudnik 71, 22-330 Rudnik
c) osobiście w Urzędzie Gminy w Rudniku, Rudnik 71, 22-330 Rudnik, pokój nr.3, w godzinach 7:30 – 15:30,
d) osobiście w trakcie trwania spotkania konsultacyjnego.
- zbieranie uwag ustnych:
a) przekazanych z wykorzystaniem numeru telefonu; Uwagi ustne można zgłosić pod numerem telefonu 84 684 10 08 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30
b) przekazanych osobiście w Urzędzie Gminy w Rudniku, Rudnik 71, 22-330 Rudnik, pokój nr. 3, w godzinach 7:30 – 15:30,
c) osobiście w trakcie trwania spotkań konsultacyjnych.
- ankieta w postaci papierowej lub elektronicznej:
Ankiety można składać:
a) drogą elektroniczną na adres: urzad@rudnik.gmina.pl
e) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Gminy w Rudniku, Rudnik 71, 22-330 Rudnik,
b) osobiście w Urzędzie Gminy w Rudniku, Rudnik 71, 22-330 Rudnik, pokój nr. 3, w godzinach 7:30 – 15:30,
c) osobiście w trakcie trwania spotkania konsultacyjnego.
- spotkanie konsultacyjne zaplanowane w dniu 30.11.2023 w godz. 12:00-14:00 w Urzędzie Gminy w Rudniku,
Informacja o konsultacjach społecznych zostanie podana do publicznej wiadomości:
- w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie https://ugrudnik.bip.e-zeto.eu/,
- na stronie internetowej gminy https://www.rudnik.gmina.pl/
- na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy w Rudniku,
- na tablicach informacyjnych w sołectwach na terenie gminy
- przez publikację w prasie w rozumieniu art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. – Prawo prasowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 1914).
Nie będą rozpatrywane uwagi, które wpłyną po 11.12.2023 r.
W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Gminy w Rudniku
Informacja podsumowująca konsultacje społeczne zostanie opracowana zgodnie z art. 6 ust. 7 i 8 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji oraz zamieszczona stronie internetowej Gminy w Rudniku, na stronie podmiotowej gminy w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na żądanie osób zainteresowanych, udostępnione w siedzibie Urzędu.
Raport z konsultacji zawiera uwagi jakie wpłyneły w drodze konsultacji, poniżej zamieszczono wzór uchwały z naniesionymi zmianami.