Gmina Rudnik jest w trakcie opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji, który określi, jakie kompleksowe działania należy podjąć na rzecz mieszkańców, przestrzeni publicznej, środowiska i gospodarki na wyznaczonym obszarze rewitalizacji.
Zachęcamy Państwa do zgłaszania propozycji przedsięwzięć, które w przyszłości mogłyby być realizowane na obszarze przeznaczonym do rewitalizacji, tj.
- Obszar I: Rudnik, Romanówek,
- Obszar II: Płonka, Płonka Poleśna
Wypełniony formularz można składać:
- drogą elektroniczną na adres: urzad@rudnik.gmina.pl w tytule podając treść: „Zgłoszenie przedsięwzięcia rewitalizacyjnego”,
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Gminy Rudnik, Rudnik 71, 22-330 Rudnik z dopiskiem: „Zgłoszenie przedsięwzięcia rewitalizacyjnego”,
- bezpośrednio w Urzędzie Gminy Rudnik, pokój nr 3, w godzinach pracy urzędu.
Termin składania kart:
Uzupełnione formularze kart projektów można składać do dnia 18.12. 2023 r.