Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ) zwołuję VI sesję Rady Gminy Rudnik, proponując następujący porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 30.08.2024 r.
5. Pisemne interpelacje i zapytania radnych.
6. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał:
a) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla gminy Kłodzko z przeznaczeniem na usuwanie skutków powodzi;
b) w sprawie zmiany uchwały o wieloletniej prognozie finansowej;
c) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2024 rok;
d) w sprawie uchwalenia współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025.
7. Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Rudnik w roku szkolnym 2023/2024.
8. Sprawy różne.
9. Zakończenie sesji.
Sesja odbędzie się w dniu 30 października 2024 roku w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Rudniku. Początek sesji godz. 900.
Przewodniczący Rady
Gminy Rudnik
/-/ Marek Kiełbus