Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2024 r. poz. 609, z póź.zm. ) zwołuję V sesję Rady Gminy Rudnik, proponując następujący porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 27.06.2024 r.
5. Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 25.07.2024 r.
6. Pisemne interpelacje i zapytania radnych.
7. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał:
a) zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia dopłat do taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Rudnik, miejscowości Zabłocie gm. Turobin oraz Borsuk i Józefów gm. Gorzków oraz dla zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie gminy Rudnik na okres trwania taryfy zatwierdzonej przez organ regulacyjny Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie.
b) w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Rudnik
c) zmieniająca uchwałę Nr XLVIII/412/2024 Rady Gminy Rudnik z dnia 26 marca 2024 roku w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Krasnostawskiego,
d) zmieniająca uchwałę Nr XXXIX/321/2023 Rady Gminy Rudnik z dnia 02 lutego 2023 roku w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Krasnostawskiego,
e) w sprawie zmiany uchwały o wieloletniej prognozie finansowej.
f) w sprawie ustalenia wysokości diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych Rady Gminy Rudnik
g) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2024 rok,
h) w sprawie rozpatrzenia skargi,
8. Zakończenie sesji.
Sesja odbędzie się w dniu 30 sierpnia 2024 roku w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Rudniku. Początek sesji godz. 9.00.
Przewodniczący Rady
Gminy Rudnik
/-/ Marek Kiełbus