Szanowni Państwo !
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami, co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Gminy Rudnik.
Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie” składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany Raport o stanie gminy.
Dzień ten przypada na 26 czerwca 2024 r. Mieszkańcom głosu udziela Przewodniczący Rady Gminy według kolejności wpływu „Zgłoszenia do debaty”.
Sesja, na której zostanie przedstawiony Raport o stanie Gminy Rudnik odbędzie się w dniu 27 czerwca 2024 r. o godz. 9.00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Rudnik.
Zgłoszenia do debaty będą przyjmowane w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik, Rudnik 71, 22-330 Rudnik w godzinach pracy Urzędu tj. poniedziałek-piątek w godz. 7.30 – 15.30
Zgłoszenia mieszkańców dokonane po 26 czerwca 2024 r. nie będą rozpatrywane.
Brak udziału mieszkańców w debacie nad raportem nie stanowi przeszkody do dalszego procedowania nad raportem.
Załączniki :
Formularz zgłoszenia
Raport o stanie gminy