OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Wójt Gminy Rudnik ogłasza przetarg ustny nieograniczony na wynajem lokalu użytkowego mieszczącego się w budynku mienia gminnego w Rudniku z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gospodarczej.
1. Przedmiotem przetargu jest: wynajem lokalu użytkowego o łącznej powierzchni użytkowej 28 m2 znajdującego się w budynku mienia gminnego w Rudniku (działka nr 424/38 KW ZA1Z 00080037/8). Lokal wyposażony jest w instalacje: centralnego ogrzewania, elektryczną ( brak licznika energii elektrycznej) i wodno – kanalizacyjną.
2.Termin najmu: Umowa najmu zostanie zawarta na okres: 3 lat.
3. Wysokość czynszu i termin zapłaty: Cena wywoławcza do przetargu – miesięczny czynsz najmu w wysokości 400,00 zł netto (słownie: czterysta złotych). Stawka miesięcznego czynszu najmu uzyskana w przetargu powiększona o podatek VAT płatna będzie w terminie do 20 – każdego miesiąca, po otrzymaniu faktury. Oprócz czynszu Najemca zobowiązany będzie do ponoszenia opłat za centralne ogrzewanie, energię elektryczną, wodę i kanalizację zgodnie ze wskazaniami liczników. Najemca zobowiązany będzie do zawarcia umowy ze stosowną firmą na wywóz śmieci.
4. Wysokość wadium: 40,00 zł. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Gminy Rudnik BS Izbica nr 55 9610 0002 2002 0000 0215 0008 w terminie do dnia 20 października 2022 r.
Wadium wpłacone przez wygrywającego przetarg zostanie zaliczone na poczet czynszu, a wadia wpłacone przez pozostałych uczestników zostaną wypłacone na konto uczestnika po złożeniu prośby na piśmie.
Wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy Rudnik w razie uchylenia się uczestnika, który wygrał przetarg, od zawarcia umowy.
5.Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest złożenie:
- wypisu z KRS lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem przetargu (osoby fizyczne przedłożą do wglądu komisji przetargowej dowód tożsamości),
- przedłożenie dowodu wpłaty wadium,
- stosownego pełnomocnictwa upoważniającego do reprezentacji, w przypadku osób nie ujawnionych w KRS lub ewidencji działalności gospodarczej.
W/w dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy Rudnik, Rudnik 71, 22 – 330 Rudnik, pok. 3 najpóźniej w dniu przetargu, na godzinę przed jego rozpoczęciem.
Przetarg odbędzie się 25 października 2022 r. o godz. 1000 – pokój nr 4 Urzędu Gminy Rudnik, Rudnik 71, 22 – 330 Rudnik.
6. Umowę najmu należy podpisać w ciągu 7 dni od czasu zawiadomienia Oferentów o wyniku przetargu.
7. Dostosowanie lokalu do wymogów technicznych, oraz profilu prowadzonej działalności spoczywa na Najemcy.
8. Odpowiedzialność za wynajmowany lokal ponosi w całości Najemca.
9. Dodatkowych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Rudnik, Rudnik 71, 22-330 Rudnik pok. nr 4 lub pod nr telefonu 84 6841182.
Rudnik, dnia 10 października 2022 r.
Wójt Gminy Rudnik
/-/Paweł Kucharczyk
Zdjęcia lokalu: