Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Rudnik

Wójt Gminy Rudnik ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko ds. sportu i rekreacji w wymiarze 1/2 etatu


 

Wójt Gminy Rudnik

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór

na wolne stanowisko ds. sportu i rekreacji

w wymiarze 1/2 etatu

 

    Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

1. Nazwa i adres jednostki

    Urząd Gminy Rudnik

    22-330 Rudnik

    Rudnik 71

2. Określenie stanowiska:

    Stanowisko ds. sportu i rekreacji

3. Wymagania od kandydata:

  a) niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy   o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą,
  • znajomość przepisów dotyczących organizowania i prowadzenia działalności  w zakresie kultury fizycznej,
  • biegła obsługa komputera i aplikacji biurowych,
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych (decyzji, postanowień, wniosków),
  • prawo jazdy kategorii B.

  b) dodatkowe:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w zakresie organizacji przedsięwzięć sportowych lub rekreacyjnych,
  • dodatkowe kwalifikacje – kursy i szkolenia w dziedzinie sportu,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, inicjatywa, dobra organizacja pracy.

 

 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku ds. sportu i rekreacji :

  1. Koordynowanie spraw związanych z realizacją zadań gminnych w zakresie funkcjonowania sportu i rekreacji.
  2. Koordynowanie i organizowanie zajęć ruchowych oraz imprez w celu zapewnienia systematycznej działalności sportowo-rekreacyjnej na obiektach sportowych.
  3. Popularyzowanie wszelkich form aktywności na rzecz zdrowia i sprawności dzieci oraz młodzieży.
  4. Promowanie zdrowego trybu życia, wolnego od alkoholu i narkotyków oraz różnych form spędzania wolnego czasu, integracja społeczna oraz wyrównywanie szans poprzez sport.
  5. Podejmowanie samodzielnie i wspólnie z placówkami oświatowymi, organizacjami nieformalnymi i stowarzyszeniami oraz innymi podmiotami przedsięwzięć mających na celu krzewienie sportu, turystyki i rekreacji.
  6. Opracowanie kalendarza wydarzeń sportowych.
  7. Współpraca z mediami w zakresie promocji wydarzeń sportowych na terenie Gminy.
  8. Współpraca z właściwym merytorycznie pracownikiem Urzędu Gminy w zakresie bieżącej publikacji informacji o wydarzeniach sportowych na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.
  9. Dbanie o ogólny porządek na obiektach i wokół nich.
  10. Stała troska o zapewnienie bezpieczeństwa na obiektach podczas zajęć sportowych.
  11. Zgłaszanie zarządzającemu obiektem bieżących potrzeb z zakresu wyposażenia w niezbędny sprzęt sportowy i napraw wyposażenia.
  12. Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację zadań w zakresie sportu, rekreacji i czynnego wypoczynku dzieci i młodzieży, promowanie wolontariatu w sporcie.
  13. Składanie sprawozdań z działalności sportowej.

5. Warunki pracy na stanowisku:

a) Zatrudnienie i czas pracy:

- praca w  ½ wymiaru czasu pracy

- praca w godzinach od 1600  do 2000 (4 dni w tygodniu w Sali Sportowej lub innych obiektach sportowych), 730 – 1130 ( 1 dzień w tygodniu w Urzędzie Gminy)

- budynek nieprzystosowany do prac osób niepełnosprawnych,

-wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagradzanie pracowników samorządowych,

- zgodnie z kodeksem pracy: średnio 20-godzinny i 5-cio dniowy tydzień pracy rozliczany  w okresach 3-miesięcznych.

 

b) Wyposażenie stanowiska:

◦ sprzęt służący do zajęć sportowych, wyposażenie siłowni,

◦ sprzęt informatyczny: komputer, drukarka,

◦ środki łączności: telefon, poczta, e – mail, internet.

 

 

c) Odpowiedzialność pracownika:

◦ porządkowa i dyscyplinarna za naruszenie obowiązków,

◦ majątkowa za wyrządzone szkody.

 

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

We wrześniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów          o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rudnik był niższy niż 6 %.

7. Wymagane dokumenty:

a) dokumenty obowiązkowe (brak powoduje odrzucenie oferty):

  • oferta z wnioskiem o zatrudnienie, (list motywacyjny),
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów poświadczające wymagane wykształcenie,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ogłoszonym stanowisku;
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z załączoną poniżej treścią w klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy.

b) dokumenty dodatkowe:

  • życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje

c) Wszystkie dokumenty powinny być ułożone według w/w kolejności i ponumerowane, posiadać datę wystawienia oraz podpisane, kserokopie powinny być potwierdzone za zgodność przez osobę upoważnioną lub przez ubiegającego się.

Należy sporządzić wykaz złożonych dokumentów.

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu lub przesłać na adres Urzędu Gminy Rudnik, Rudnik 71, 22-330 Rudnik w zamkniętej kopercie z dopiskiem: “Nabór na stanowisko ds. sportu i rekreacji “ w terminie do dnia 15.10.2023r. do godz. 1530 ( decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Nie dopuszcza się możliwości składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

Osoby do kontaktu (tel. 846841123):

‒ Stanisław Repeć – Sekretarz Gminy,

‒ Monika Kotyła – Stanowisko ds. organizacyjnych i kadr.

 

9. Nabór kandydatów:

a) o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni listownie, telefonicznie lub mailem.

b) postępowanie kwalifikacyjne może być jedno lub dwuetapowe. Postępowanie odbywa się w terminie i miejscu wyznaczonym przez komisję.

 

WÓJT

GMINY RUDNIK

/-/ Paweł Kucharczyk

 

Ogłoszenie o konkursie - pdf

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie- pdf

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH- doc

Informacja o zgłosznych kandydatach-jpg 

Informacja o wynikach naboru- jpg

Data publikacji
2024.10.03 11:27:42
Data zmiany
2024-10-23 14:48:31
Opublikował
Dominika Kostek-Portka
Zmienił
Dominika Kostek-Portka
Udostępnił
Dominika Kostek-Portka
Ilość zmian
6
Autor
Dominika Kostek-Portka
Rejestr zmian
Okres ważności
 
Ilość odwiedzin
292